the world in my eyes

Jóga Jucóval

Szolgáltatások

  Magán jógaóra

A magán jógaóra jó választás akkor is, ha most kezded vagy újrakezded a jógázást, vagy el akarod mélyíteni a gyakorlásodat. Óráimat a te igényeidhez igazítom úgy, hogy azok a leginkább támogassanak a céljaid elérésében.

Ajánlom a magán jógaórát, ha 

  • szeretnél jógázni vagy átmozgatni a testedet, de az őrült időbeosztásod mellett egyszerűen nincs időd eljutni egy stúdióba
  • otthon vagy a kisbabáddal, szeretnéd visszanyerni a rugalmasságodat és egy kicsit megerősödni, és bár van egy kis időd önmagadra, de az, hogy eljuss egy stúdióba már nem fér bele az idődbe
  • otthonról dolgozol vagy online ügyeletben vagy, belefér hogy közben magaddal foglalkozz, de nem mehetsz túl messzire a gépedtől
  • nem szeretsz vagy nem akarsz csoportban jógázni
  • a saját jól ismert, intim teredben szeretnél gyakorolni, de segítségre van szükséged
  • nem találtad még meg az ideális jógastúdiót Budapesten

A jóga mindenkinek való. A korod, súlyod, alkatod, állóképességed és rugalmasságod mértéke nem számít egyáltalán. Segítek megtalálni azt a személyre szabott jógagyakorlást, ami leginkább jó neked.

  Fél-privát jógaóra

A fél-privát jógaóra neked való, ha egy társsal vagy egy kis csoporttal szeretnéd a magán jógaórák előnyeit élvezni. Egy 2 vagy 3 fős csoportban még tudunk az egyéni célokra és szükségletekre figyelni úgy, hogy a csoportos órákhoz képest jóval több figyelem jut mindenkire.

Időpontok

Magánórádat akkor tartjuk, amikor a legjobb neked. Nem kell alkalmazkodnod egy jógastúdió időbeosztásához. Kora reggel, ebédidőben, napközben vagy este? beszéljük meg!

A sztenderd magánóra 90 perces, de ha mást szeretnél, ezt tudjuk módosítani.

Helyszín

Az óra helyszíne lehet az otthonod, az irodád – ami neked a legkényelmesebb. Nem kell sietned sehová, nem kell időre érkezned egy jógaiskolába, én megyek hozzád. Kevesebb időt és energiát kell erre áldoznod, és a gyakorlásod egy otthonos légkörben zajlik.

Ha nem szeretnél otthon/az irodádban jógázni, találunk arra is megoldást.

Ár

  • 1 alkalom, 90 perc 1 főnek: 12.000 HUF – kedvezményes ár az első alkalommal: 9.000 HUF
  • 1 alkalom, 90 perc 2 főnek: 14.000 HUF – kedvezményes ár az első alkalommal: 11.000 HUF
  • 5 alkalmas bérlet (5 alkalom, 90 perc 1 főnek): 45.000 HUF
  • 5 alkalmas bérlet (5 alkalom, 90 perc 2 főnek): 60.000 HUF

Egyedi igényeidre (rövidebb/hosszabb óra, több jógázó) kérj ajánlatot!

Vállalati jóga

A vállalati jóga / irodai jóga csomagajánlatokért kattints IDE

Csoportos órák

Csoportos óráimat általában a Szadhana Jógastúdióban és az Alexander Yoga stúdióban tartom. Sérülés miatt a csoportos óráim előreláthatólag 2019. július végéig elmaradnak. Amint ismét tanítok, az órarendet ITT frissítem.

Közösségi jóga

Közösségi jógaóráimat Budapesten belvárosi parkjaiban tartom – jó időben. A közösségi jógaórák sérülésem miatt szünetelnek, de várhatóan 2019. augusztustól visszatérnek.

Olvass többet a jógáról

A jógához kapcsolódó blog bejegyzésekért kattints IDE


Useful tips

How to prepare for your (first) yoga class

How to prepare for your (first) yoga class

Here are a couple of suggestions how to prepare for your yoga class – it doesn’t require additional time, rather just a bit of attention. Even if you have some experience in yoga practice, this may be a good reminder to you as well.

1. Eat light and don’t eat right before yoga practice

I’d suggest to have your last meal no less than 2 hours before the session. Your stomach really needs some time to digest. Please do not practice with a full stomach, it can be really a bad experience. If you can’t really schedule well when you eat, and you are about to starve before the class, than eat something super light. Maybe a banana, max 20-30 minutes before practice.

2. Drink a lot of water 

Drink plenty of water during the day, but not right before the practice. Make sure you hydrate your body well after the session.

3. Wear comfortable clothes

You don’t need anything fancy, no specific yoga wear, just something comfortable that you like to wear and allows you to move and stretch freely. No specific yoga socks or gloves are needed – don’t invest in these until you make sure you really need them.

4. Don’t wear socks

I recommend not wearing socks. It gives freedom to your toes (you may doubt it, but it might be useful in some of the poses). Plus it allows you to be grounded in the standing postures.

5. Use yoga props

It is okay to use yoga props (blocks, stripes) if you need them. It is not cheating they just help your process.

6. If you are a beginner, be a beginner

Allow yourself to be a beginner. Don’t compare yourself to others. Don’t put high expectations towards yourself. Don’t judge yourself on how you perform. Don’t stress yourself. Yoga is for everyone and it is way more than a physical exercise on the mat. Just enjoy, that you learn something new, enjoy the process and enjoy the change in your body and mind.